fredag 5 december 2008


Nu är det dags att göra förändringar igen! Att sätta gränser och låta ett avskad bli ett avsked. Där något tar slut så börjar någonting annat att ta form. Vad?
Jag är nyfiken på vad som finns där bortom avskedet.
Jag har tillit till att allt är som det ska och att livet visar mig vart jag ska gå och vart jag ska vara. Det har livet gjort hela tiden bara det att jag har svårt för att fatta modet i handen och följa med. Ikväll har jag bestämt mig för att lämna dig, lämna oss och det som fanns. Så min vän jag tackar dig för det som du gav och för att jag fick lära känna dig.
Nu går jag vidare med en nyfiken blick på morgondagen och ett hopp i mitt hjärta om att livet visar mig den väg som jag ska gå. Att jag ska följa mitt hjärta och lyssna när det talar till mig.

Inga kommentarer: